Tjooooo..

Sitter i soffan nu med Ronja !
Har ätit frukost med min sjuka syster !
Det blev ägg,tea,macka och juice muummmms!!!
Igår så var jag med min kusin som har kommit från skåne o hälsar på !!
Jag var också på torget med pappa köpte ett linne som var lite stort och handbollstejp och sportstrumpor till skadevi !! Längtar såå  mycket !
Vi åker imån klockan 10.00 ska åka med en av tränarna och med Tyra och en som heter caroline .
Och iförrgår så var jag med Tove och vi sov över och badade på Åby-badet !
Aja nu ska jag o Ronja hitta på något !!
Bilder kommer sen på det jag har shoppat på lovet !
Och eftersom jag ska till skövde så kan jag inte blogga i helgen :( men jag bloggar när jag kommer hem och berättar hur det har gått !
Ha en goo dag !!!! <3
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0