Café:t !

cafet blev riktigt lyckat nästan allt var slutsålt !
nu så sitter jag & kollar lite bloggar och fb !
Tävlingen avslutas ikväll startar en ny med en gång !
Jag kommer att ha 2 vinnare ! Lycka till <3
Här kommer lite bilder och outfiten idag <3
byxor: freeport
blus: freeport
linne under : Newbody
Klicka på bilden för att komma till linneas blogg !!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
lust att länka ?
Jag länkar gjärna !
vill ni ha med ett inlägg eller i menyn säg bara till !! <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vill du få mer besökare till din blogg?

Checka! :

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lineostify

2011-10-21 @ 19:45:21
Postat av: challis

Dina kärleksmums var super goda :)

2011-10-21 @ 19:55:35
URL: http://challislinnis.blogg.se/
Postat av: Tove

hihi freya e så duktig på att ta kort!! :D <3

2011-10-21 @ 21:18:37
Postat av: Anonym

haha , tove jag vet <3

men det är svårt att göra sina egna outfit kort så hon får ta dom :)

2011-10-21 @ 21:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0