Gött med långa inlägg !!

Hej!
Dagen har faktiskt varit go ,skrattat mycket med mina goa kompisar!
Efter skolan så åkte jag & mamma & freysis till lassemaja & fikade träffade kajsa där :)
Träningen den var go eller det var ju jobbigt när man väl gjorde det men nu känns det bra! Använde inte boll på hela träningen...
Tänkte gå på disco idag men jag palla inte är trött & har myst hela kvällen med min goa familj det är najz.
Imon blir det
1.köpa handbollsskor
2.göra lite ärenden med pappa
3.pröva på golf med pappa hahah tänkte bli proffs i 2 sporter, eller är golf ens en sport?
Aja , nu ska jag nog gå och lägga mig ingen träning imon :( men sooooovmorgon blir as najs !
Känner att detta blev ett långt inlägg & att ni la av på hälften men jag kände bara att skriva det är göötttt!
Sov gott

Viiiiiiilll åka till U.S.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0