HEjHEJHEJ

Tjock FLYTVÄST SÅ FULT!!
Hej,nu är Frida & Nessa på väg hit så det är najs! Vi kommer att ha det mega mysigt,sen lite senare så åker vi & kollar på cockpitt en bio för er som inte vet...Regn idag tråkigt! Vi som tänkte bada :(
Vad tyckte ni om videoinlägget & mitt rum igår,jätte fult jag vet men ni ville ju ha videoinlägg så så fick ni det XD
Statistiken har höjts jätte mycket dehär senaste dagarna & hoppas att det kommer fortsätta så.
Det är semifinal Sverige VS Ungern idag också så den jag vi försöka hinna att se på,det här blev lite mer en roman än ett vanligt inlägg men ni får ha det så bra,jag bloggar senare ikväll,eller så kansek vi kan fjeska med Nessa & Frida att de kan göra ett lika fint inlägg som förra gången om ni såg det puss.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej, jag gör tyvärr inte länkbyten längre..
Kram.

2012-08-10 @ 14:59:06
URL: http://elinliljeang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0