Dag 1

1.jag längtar jätte mycket till att börja skolan,jätte konstigt javet!

2.jag kollar instagram ungefär 1 gång i minuten.

3.just nu så sitter jag i en bil & lyssnar när min lillasyster sitter & sjunger "euphoria"

4.handboll är mitt liv.

5.jag saknar mina kompisar mega mycket! 6.jag kan aldrig sluta möblera mitt rum!

7.min mardröm är att åka & campa på en campingplats!!

8.om jag inte skulle bo i Göteborg så skulle jag vilja bo på Nya Zeeland.

9.jag har inget tålamod.

10.Jag älskar neonfärger♡

11.om jag har bestämmt mig för en sak så följföljer jag det!

12.ett tips är att inte spela fotboll med mig,jag står imot!

13.jag har gått i kör, på slutet så gick jag där för att man fick åka till Italien men sen blev det inte så :(

14.jag har hjärnsläpp nu :/

15.jag hatar när någon pratar med mig på morgonen.

16.jag älskar att bada i havet.

17.min önskan är att få simma & leka med delfiner!

18.jag älskar min familj! 19.jag gillar inte när någon härmar mig.

20.jag skulle aldrig kunna gå till skolan med joggingbyxor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0