+/-

       +                                             
sommarlov                           
sol           
ledig
snart partillecup
grillat kött
fina foton på sommaren
snart får jag en egen mac
träna ute 
bada i havet
tonåring
 
     -
  man kan inte blogga från appen på nya blogg.se
dålig update pg.a appen
fula bikiniränder om man använder olika bikinis
mitt skal kommer ALDRIG
dålig klass till 7:an
glömde att säga hejdå till några på skolavlutningen :O
alla förändringarna som sker!
många kompisar reser bort
jag gillade gammla blogg.se
jag hittar inte mina solglasögon 
 
Ja,som ni kanske ser så har även nya blogg.se landat hos mig det finns mycket bra men även mycket dåligt med det! Det kommer inte vara bästa uppdateringen nu fören blogg.se har fixat appen & allt men ni får stå ut,men sluta inte läsa för det...jag kommer ju endå blogga ofc.
Idag har jag bara chillat och snart så ska jag & mamma åka till ikea & kolla in ett skrivbord och lite sånt!
Imorgon så sticker jag till kärringön med la familia och kommer tillbaks på söndag då kommer det vara jätte dålig uppdatering men jag kan be någon gästblogga kanske,vi får se.Oj det här blev ett långt inlägg hoppas ni gillar det haha glöm bara inte av frågestunden klicka här för att komma till det inlägget ! Nu ska jag fortsätta packa det går så bra haha
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0