Foton

Hej!
Sorry för bad update har ju varit sjuk eller, hela familjen har varit sjuk!
Hade muntligt engelska NP idag inte kul fast det gick bra och var rätt lätt!
Nu är det långhelg wiiiiie,kommer tillbringa tiden med la familia & spela Aranäs open as najz!
Nu på eftermiddagen så har jag tagit massa foton med min lillasyster blev faktiskt nöjd med de flesta fotona!
Tar en snabb fråga:

Hej Olivia!
Ville bara säga att dina bilder är riktigt grymma!

Och så undrar jag om inte du kan lägga ut lite fler videoinlägg?

kram

Tack! Jo jag tänkte faktiskt göra fler videoinlägg eller jag tänker göra det men behöver tid till det men det kommer komma snart hoppas jag! (kommer filma med kameran)
ska äta nu shudeluu haha
bokeh








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0