Hallojjsan

Jag har ingen inspiration och det flyter liksom inte på... Idag så var jag med Elin och det var ivarjefall jätte mysigt! Vi spelade wii,glaserade pepparkakor,kollade på film och fikade på lassemaja.Jag har packat klart väskan till skövde nu tror jag...det ska bli jätte mysigt! Jag tänker göra några tidinställda också kommer det självklart mobilbloggar! Glöm inte av veckans blogg,jag kommer fixa det imorgon så det är sista chansen nu kan man säga.Alex kommer hem från New York imorgon har saknat henne,och nu åker jag iväg haha,aja hoppas att ni har haft ett toppen lov för det har jag haft.
 
 

Kommentarer
Postat av: Stina&Maja

Heej!
Checka gärna in vår nya blogg :)
Massa kramar till dig <3

2012-11-01 @ 21:15:09
URL: http://www.bestfriendos.blogg.se
Postat av: Johanna [foto]

Vilken fin bild! :)

Svar: Tack så mycket!
Olivia Modigh

2012-11-05 @ 17:52:10
URL: http://johannafyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0