Några svar på frågestund

Postat av: Tove!

Vad vill du jobba med i framtiden?

Om du fick resa någonstans vart skulle det vara?

Vilken är din älsklingslåt just nu?

Svar: 1.Jag vill hälst bli arkitekt eller designer! 2.USA,Nya Zeeland,Australien. 3.Jag lyssnar på många,jag har ingen speciell :)

                                                                                                                                                            

 
 
Postat av: Alex

Favorit,
Mat?
Märke?
Affär?
Sport? (förutom handboll).
Program?

Svar: 1.grillat kött på sommaren med en go sallad 2.Jag gillar väldigt många märken vet inte riktigt... 3.Gina,Firren har massa som jag gillar :) 4.Gissa FOTBOLL ofc. 5.Mästarnas Mästare.

                                                                                                                                                              

 

Resten kanske kommer imon..Videoinlägg vem vet! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0