Mina fina presenter!

Nagel&Rengöringskrämer från:mamma & pappa
Pink grapefruit showergel från:Tove,Ronja & CO
Bärbar högtalare från:Sebastian
Amrikanska flagganlinne från:Mamma & Pappa
1 Underdel & 2 Överdelar bikini från:mamma
1200kr från:olika släktingar
Halsband från:mormor
4 ansiktsmasker från:mamma
mysig filt från:mamma & pappa
Rosa linne från:mamma & pappa
Disney kofta från:mamma
Så fick jag lite annat bla.att åka till Ullared & shoppa,Hungerspelen men den har jag redan osv.

Hej,förresten jag hade en toppen födelsedag som ni kanske ser haha.
Snart så kommer min moster & hämtar mig för jag & hon ska åka till någon affär som jag fick presentkort på där det finns massa söta blusar,smycken och lite skor osv. Puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh, vad fina saker du fått!!

Svar: tack fina linnea <3
Olivia Modigh

2012-06-17 @ 14:53:54
URL: http://linnearavegard.blogg.se/
Postat av: fridaa

Jättefin blogg! :) Kika gärna in på min!

2012-06-17 @ 18:38:59
URL: http://byffrida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0