Grattis bästaste mamma

Ja,som jag skrev igår så fyller min mamma år idag grattis bästaste mamman i världen älskar dig såå sjukt mycket!
Jag vaknade av en åsksmäll...ush trodde serri att jorden skulle gå under! Sen gjorde jag en god frukost & överaskade mamma,jag åkte till skolan & där var det myyycket godis & snacks vi kollade på en film & det har vi gjort i prinsip hela dagen,när man skulle gå hem efter skolan så kände man sig jätte tjock men som tur var så skulle jag träna sen!Nu sitter jag & väntar på att Desperata Husfruar ska börja....
Känner att ni anntecknar detta men har inget att skriva om så ska inte fortsätta att tråka ut er PUSS
Älskar dig mamma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0